پارکت در ارومیه

همه ما همواره تلاش می کنیم تا محیطی که در آن قرار داریم زیبا بوده و دکوراسیون جذابی داشته باشد. به همین دلیل از محصولات مختلفی برای دکوراسیون داخلی محیط خود استفاده می کنیم. یکی از این محصولات نیز پارکت است که از آن برای پوشاندن کف استفاده می شود. پارکت یکی از محبوب ترین محصولات دکوراسیون داخلی است که از آن می توان برای قسمت های مختلفی از منزل مانند اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، استودیو های موسیقی، سالن ­های بازی و… اشاره کرد. فروشگاه دکوراسیون داخلی رضا آقای معمار نیز بیش از 16 سال است که در زمینه خرید و فروش و نصب پارکت در ارومیه فعالیت می کند. 

البته ارائه خدمات ما تنها محدود به شهر ارومیه نیست و شما عزیزان می توانید به راحتی این خدمات را در هر کجای ایران که هستید، دریافت کنید. اگر شما نیز به نصب و خرید پارکت در ارومیه نیاز دارید می توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه ما بهره مند شوید.

پارکت در ارومیه

پارکت دلخواهتان را می توانید با قیمتی مناسب و ارزان و کیفیتی فوق العاده از  دکوراسیون داخلی رضا آقای معمار خریداری فرمایید. 📱مدیر فروش:  09143457342

فروشگاه پارکت در ارومیه

پارکت لمینت رینبو سافت گری مات (RAIN BOW) کد PPZ180

770,000 تومان
ابعاد —————20cmx120cmضخامت ————— 8mmهر بسته دارای ————— 8 تایلمجموع ————— 1.815 مترمربعاین بسته 1.815 مترمربع می باشد و این قیمت مربوط یک متر است.

پارکت لمینت جناقی پرگو (PERGO) کد PPZ110 -9935

برای قیمت تماس بگیرید
ابعاد —————121mmx795mmضخامت ————— 12mmهر بسته دارای ————— 12 تایلمجموع ————— 1.154 مترمربعاین بسته 1.154 مترمربع می باشد و این قیمت مربوط یک بسته است.

پارکت لمینت جناقی پرگو (PERGO) کد PPZ109 -9930

برای قیمت تماس بگیرید
ابعاد —————121mmx795mmضخامت ————— 12mmهر بسته دارای ————— 12 تایلمجموع ————— 1.154 مترمربعاین بسته 1.154 مترمربع می باشد و این قیمت مربوط یک بسته است.

پارکت لمینت جناغی آمازون (AMAZON) کد PPZ91 -910

برای قیمت تماس بگیرید
ابعاد —————121mmx795mmضخامت ————— 8mmهر بسته دارای ————— 16 تایلمجموع ————— 1.539 مترمربعاین بسته 1.539 مترمربع می باشد و این قیمت مربوط یک بسته است.

محصول دلخواهتان را می توانید با قیمتی مناسب و ارزان و کیفیتی فوق العاده از نمایندگی پارکت در ارومیه | دکوراسیون داخلی رضا آقای معمار خریداری فرمایید.

🏦 آدرس: ارومیه، خیابان سیروس (مدنی 2) روبروی بانک سینا، جنب بانک سپه،  دکوراسیون داخلی رضا آقای معمار

📱مدیر فروش:  09143457342
☎️ دفتر مرکزی: 04432231537
آیکون و لوگو واتساپ لایه باز  واتساپ:  09145530370

هموطنان عزیز میتوانید از سه روش حضوری، تلفنی و اینترنتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

انواع پارکت در ارومیه

انواع پارکت در ارومیه

همانطور که می دانید پارکت ها از نظر طرح، ابعاد و متریال سازنده انواع مختلفی دارند. شما می توانید هرنوع پارکت مدنظر خود را در فروشگاه دکوراسیون داخلی رضا آقای معمار با بالاترین کیفیت خریداری کنید. در فروشگاه ما هم امکان خرید آنلاین از تمام شهر ها و هم امکان خرید حضوری پارکت در ارومیه وجود دارد. انواع پارکت در ارومیه و فروشگاه آنلاین رضا آقای معمار شامل موارد زیر می باشند:

  1. پارکت وینیل
  2. پارکت لمینت
  3. پارکت تمام چوب

پارکت لمینت در ارومیه

پارکت لمینت یکی از محبوب ترین انواع پارکت ها است که از چند لایه چوب فشرده ساخته شده و بر خلاف پارکت از چوب درختان تهیه نمی شوند. هر چند که سطح خارجی آن، طرح و نگار چوب را دارد. پارکت لمینت در ارومیه یکی از پرفروش ترین محصولات ما در فروشگاه است. زیرا محصولات موجود در وبسایت ما علاوه بر این که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، بلکه قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

مرکز پخش پارکت در ارومیه

فروشگاه دکوراسیون داخلی رضا آقای معمار یکی از مراکز پخش پارکت در ارومیه می باشد که دارای انواع مختلفی از پارکت ها مانند پارکت لمینت، پارکت تمام چوب و… می باشد. شما می توانید انواع پارکت ها را با مناسب ترین قیمت ها از فروشگاه ما تهیه کنید. همچنین مرکز پخش ما امکان ارسال پارکت به سراسر ایران را دارد.

 تمامی محصولات مرکز پخش آقای معمار ضد رطوبت بوده و تمامی آن ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. برای ثبت سفارش می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

مرکز پخش پارکت در ارومیه
سبد خرید